Friday 21 December 2012

semua orang pun nak cantik kan?

hai semua.. terima kasih kepada housemate saya yang sudi share dengan saya tentang cara penjagaan diri.. sebelum ni saya dah pernah tahu beberapa produk untuk menghilangkan jerawat.. tapi kebanyakannya akan berkesan untuk waktu sementara je.. sebenarnya yang buat wajah dan tubuh kita tak bermaya adalah disebabkan oleh toksid yang tersimpan di dalam tubuh kita.. jadi, sebelum kita nak pakai macam-macam produk kecantikan luaran, sebaiknya kita bersihkan dalaman dahulu.. ada banyak supplement yang dipasarkan di Malaysia ni, tugas kita ialah memilih produk yang tepat dan sesuai dengan tubuh kita.. kena ingat, kebanyakan produk ada bahan kimia, kan tak elok tu.. tapi setelah saya jumpa produk yang saya pakai sekarang, saya rasa bertuah sangat.. paling tidak, saya sempat la memiliki kulit yang sihat bila tiba hari bahagia nanti..hihi.. produk yang saya pakai ni diperbuat dari bahan organik, namanya calcium-magnesium.. serius puas hati.. kesannya, senang nak 'membuang', senang bangun tidur, yang paling best jerawat mengecut dari hari ke hari.. kalau anda suka dan berminat nak tau tentang produk ni, emel saya di ziyana_saibi@yahoo.com oke?.. sharing is caring..

No comments:

Post a Comment